gullvisalltiallo.blogg.se

Allt som snurrar runt mitt liv.

Slutreplik

Publicerad 2016-07-28 07:42:00 i Tankar,

Nu är leken slut. Inom en snar framtid kommer här inne på min blogg suddas ut allt som har med Lasse att göra. Han lovade på Monikas begravning att han skulle höra av sig, men han LJÖG han menade inte något med det. Spel för gallerierna, Jag har försökt nu i flera år att få rätt på det här. Jag har försökt att skriva till honom, men det är lönlöst att ens fösöka mer. Det är Katarina som skriver tillbaka i Lasses namn. Magnus har bett honom om ursäkt ett flertal ggr, men vad hjälper det. Mikael lade ner mycket tid på att försöka få familjen hel igen, men han lyckades inte heller, Jag kan inte sudda ut Lasse från mitt sinne, jag skulle vilja detta men trotts allt är han mitt älskade barn. Men till slut så måste man komma så nära slutpunkten man kan och och sätta ner foten då människor och då i synnerhet sina barn behandlar en så illa. Jag vill Försöka förstå att han inte vill ha med oss att göra mer. Det måste ju vara så och då får bli så. Hans önskan är vår lag. Han bryr sig inte det minsta om att hans far är sjuk heller. Skulle det vara så att någon besöker och läser detta i min blogg någon gång vad detta är så Fråga Lasse. Det är ju så att Katharina skrev i ett mail 1 augusti 2012 till Dennis att Lasse har en ny familj nu som älskar honom. Är det så han vill ha det, Lasse är vuxen men han bestämmer inte helt själv. Det är Katharina som ställer villkoren för Lasse. Inge annan men jag tar inte ansvaret för detta från Lasse. Han håller elden igång hela tiden.
och då går det inte att få rätt på det här. Det är helt upp till Lasse och Katharina hur fortsättningen ska bli. Det är dom själva som har hela skulden nu i det här. Ödet ligger i deras egna händer. Och ÖDET hinner alltid ikapp var man än står i livet. DET ÄR LIVET HÅRDA SKOLA-OCH DEN SKOLAN ÄR HELT SKONINGSLÖS. Må vår Gud straffa honom hårt Det 4:e av Guds 10 budord säger klart och tydligt - Hedra din fader och din moder, för att det må gå dig väl och du må länge leva i ditt land. Detta är det absolut sista från oss då det gäller Lasse. Han är glömd och gömd. Han förtjänar oss inte. Vi har fortfarande två älskade barn som kommer hem till pappa och mig. Mikael och Magnus finns runt om oss i våra liv. Vi har Lillemor och Malin som bryr sig om oss, Vi har våra två små solstrålar Wilma och Moa. Vi får uppskatta det vi har och det gör vi men familjen är ju inte hel. Detta är det sista på min blogg gällande Lasse, Lars Håkan Andersson, Lars Laban Andersson. Slutreplik: Katharina skrev i Mailet till Dennis att Gullvi skulle behöva gå till psykolog, ja kanske jag snart behöver det då ens barn behandlar sina föräldrar som Lasse gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela